تایید-طرح-ایجاد-کمپلکس-تجارتی-در-کابل 

دفتر معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرای ا.ا می‌گوید که طرح‌های ایجاد کمپلکس تولگیت و اعمار مرکزی تجارتی در قوای مرکز کابل از سوی سکتور خصوصی، تایید و منظور شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر معاونت اقتصادی ریاست‌الوزرا امروز (چهارشنبه، 27 جدی) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این دو طر در نشست نوبتی کمیته سرمایه‌گذاری بین‌الوزراتی تایید و منظور شده است.
در خبرنامه آمده است که در مورد طرح ایجاد کمپلکس تولگیت در منطقه پلچرخی کابل از سوی سکتور خصوصی به منظور ارزیابی پیشکش گردید که پس از ارزیابی تایید و جهت منظوری به کمیسیون اقتصادی راجع گردید.
طبق خبرنامه، در این نشست گزارش کمیته تعیین شده پیرامون طرح اعمار مرکز تجارتی در ساحه قوای مرکز از سوی سکتور خصوصی برای ارزیابی ارائه شده که با در نظر داشت تعدیلات آمده از جانب کمیته سرمایه گذاری بین الوزارتی، این طرح تایید و جهت منظوری به کمیسیون اقتصادی راجع شده است.
در این نشست طرح ایجاد تیرپارک‌ها در مسیر بزرگ‌راه‌های مهمند دره ننگرهار، خنجان بغلان و جبل السراج پروان از سوی سکتور خصوصی پیشکش شد که پس از بحث به نمایندگان وزارت ترانسپورت و هوانوردی وظیفه سپرده شد تا ارزیابی اقتصادی و مالی این طرح را تنها در یکی از ولسوالی‌های یاد شده انجام و همچنان در مورد وقت آن با ارائه کنندگان طرح بار دیگر نشست داشته باشند و گزارش خود را به این کمیته پیشکش نمایند.
به همین ترتیب در نشست کمیته بین الوزارتی طرح‌های ایجاد شفاخانه کمپلکس معالجوی امراض سرطانی در شهر کابل و اعمار مرکز تجارتی در ناحیه اول شهر جلال‌آباد در زمین شهرداری از سوی سکتور خصوصی ارائه شده که پس از بحث همه‌جانبه به کمیته‌های موظف وظیفه داده شد تا در مورد جوانب مالی و اقتصادی این طرح‌ها همچنان پیرامون  وقت قرارداد آن‌ها با شرکت‌های ارائه کننده بار دیگر نشست دایر و گزارش خود را در ظرف دو هفته به کمیته بین الوزارتی شریک نمایند.

تایید طرح ایجاد کمپلکس تجارتی در کابل 

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد